poniedziałek, 26 października 2015

Kampania TRND Monte Snack

                Pierwsza kampania męża z TRND to Monte Snack. Tym razem do testów zakwalifikowało się 5000 osób. Każdy otrzymał zestaw w którym  znajdowało się:

- 12 szt. mlecznej kanapki Monte Snack do użytku własnego;
- 12szt. mlecznej kanapki Monte Snack do przekazania innym;
- przewodnik projektu;
- książeczka "Twoje badanie opinii"
 


                Składniki produktu: tłuszcze roślinne (palma, kokos), mleko (22%), cukier, mąka pszenna, syrop glukozowo-fruktozowy, mleko w proszku pełne (3,4%), białka mleka, kakao w proszku o obniżonej zawartości tłuszcz (2,6%), jaja w proszku, skrobia, zmielone orzechy laskowe (1,2%), czekolada mleczna (zawiera soję) (0,5%), emulgatory: E471, lecetyna sojowa, substancje spulchniające: E450, E500, sól, aromat.
Cena: 29 g/1,99zł.
 
Nasza opinia:
Jeśli chodzi o kampanie to była to jedna z  trudniejszych, bo niestety jak można się było domyślać poszczególne strony na których należało umieścić opinie zaczęły je blokować i usuwać. Niemniej jednak smak wynagrodził wszystko. Nam kanapka bardzo smakowała. Dwa biszkopty pomiędzy którymi znajdziemy dwie porcje mlecznego kremu rozdzielone kremem orzechowo-czekoladowym. Pyszności.
 
 
Kanapka świetnie się sprawdza jako przekąska na zaspokojenie pierwszych oznak głodu zwłaszcza poza domem. W smaku delikatna smakuje jak deserki ale w takiej formie o wiele wygodniejsza.  Wszystkie osoby, które testowały z nami - zarówno dzieci jak i dorośli- mieli pozytywne odczucia.  Polecam jako przekąska do zabrania na basen, plac zabaw czy wycieczkę rowerową.
 
 





 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz